8 תשובות
שהיא נורמלית
מבאס ומקווה שהיא תתחבר לאנשים בעתיד בצבא וכו..
לא יודע
מופנמת
מופנמת
שאני מקווה שסך הכל טוב לה
שהיא בת אדם נורמלית לגמרי(:
שהיא סבבה לגמרי
זה בסדר... או שהיא מופנמת או שהיא לא מצאה אנשיל נכונים להתחבר איתם.
אבל עכשיו היא בצבא! במקום המושלם לעשות חברים :)
אז בהצלחה לה ושתהנה ^^
ודרך אגב, אם בא לה מישהו לדבר איתו אני כאן :)
אבל עכשיו היא בצבא! במקום המושלם לעשות חברים :)
אז בהצלחה לה ושתהנה ^^
ודרך אגב, אם בא לה מישהו לדבר איתו אני כאן :)
אני העתידית להיות כמו
באותו הנושא: