5 תשובות
אני חושבת שכמה ימים לפני
והכאבים יתחילו ביום השני משהו כזה..
אבל לכל אחת יש סדר משלה ככה שאי אפשר לדעת לכל אחת יש משהו שונה..
והכאבים יתחילו ביום השני משהו כזה..
אבל לכל אחת יש סדר משלה ככה שאי אפשר לדעת לכל אחת יש משהו שונה..
יומיים שלושה לפני....
תשתי כדור ותלכי לנוח
תשתי כדור ותלכי לנוח
התסמינים לא "צריכים" להתחיל, לפעמים אין בכלל תסמינים ולפעמים זה יום לפני או שבוע לפני. הכל בסדר ואין סיבה לחשוב על זה, כי זה משתנה מפעם לפעם.
שואל השאלה:
נטפליקס זה החיים^
אני אמירה לקבל מחר,אז איך ביום שני??
נטפליקס זה החיים^
אני אמירה לקבל מחר,אז איך ביום שני??
אנונימית
מעריצת נטפליקס בואי נראה ביחד
באותו הנושא: