8 תשובות
הדעה שלי לגבי הפלות עדיין לא סגורה על עצמה
מצד אחד זה חיים שרצו להגיע לעולם ולא סתם נקלטת בהריון אז למה לקטוע את זה? מצד שני אם את מרגישה לא מוכנה או לא בגיל או לא רוצה את זה אז למה בכוח? הילד סתם יסבול
מאוד קשה לי עם הנושא הזה ואני חושבת שיש מליון ואחת סיטואציות שבכל סיטואציה הייתי עושה משהו אחר
טפו טפו טפו בלי עין הרע שלא נדע ונגיע למקרה כזה אבל כל מקרה לגופו ואי אפשר להחליט בצורה כזאת מה מתאים ומה לא
הפלה זה ממש לא רצח לא משנה מאיזה סיבה ההפלה !!
זה פשוט מעצבן אותי שאומרים שזה רצח..
הילד סתם יסבול וההורים שלו לא ירצו בו בטח ובטח אם זה מאונס
אם אישה לא מעוניינת בילד זאת זכותה לעשות מה שהיא רוצה כי זה הגוף שלה ורק שלה
סתם שתדעי שגם לפי ההלכה לעשות הפלה מאונס מותר...
הפלה זה לא רצח לא משנה מאיזה סיבה מפילים
זה לא רצח ולכל אישה יש את הזכות לבחור מה לעשות עם הגוף שלה.
זה לא נחשב לרצח בכל מקרה, לדעתי האישית
ולכל אישה יש את הזכות על הגוף שלה ועל ההחלטות שלה.
אנונימית
שזה לא נחשב לרצח גם אם היא לא נאנסה
אבל תמיד אפשר לשלוח פשוט לאימוץ
ולחיות שאתה יודע שנתת חיים לילד