5 תשובות
לא משנה מתי את קמה אחרי ארוחת בוקר
אחרי ארוחת בוקר נראה לי
כי כדורים זה לא טוב על בטן ריקה
שואל השאלה:
זה אנטיביוטיקה
היי גם אני לוקחת אבל לא מערבבים את זה עם חלב .
(אני לא אוכלת מוצרי חלב אז זה לא משנה מתי אקח את זה )
וגם חשוב לא לשכב אחרי זה לפחות ש
חצי שעה-שעה .
אני גם לוקחת לחודשיים ואמרו לי פעמיים ביום לא משנה שעות או אחרי אוכל,רק בעמידה כי זה מקווץ משהו בנשימה,אבל כן עדיף לא על בטן ריקה נראלי