11 תשובות
רוב הסיכויים שכן.. אומרים שגובה עוצר ב18
הרוב שאת יכולה לעשות זה להשאר בכושר ולעשות מתיחות זה עוזר
הרוב שאת יכולה לעשות זה להשאר בכושר ולעשות מתיחות זה עוזר
שואל השאלה:
אמא שלי 1.60
אבא שלי 1.87
אמא שלי 1.60
אבא שלי 1.87
אנונימית
בעיקרון הגיל שממנו אי אפשר לגבוה יותר הוא 21... אבל בנות לרוב מפסיקות לגדול בערך 3 שנים אחרי קבלת המחזור הראשון
לא ניראלי אבל גם אם כן
זה אחלה גובה יש הרבה בנות
שהיו מתות להחליף איתך זה מהמם
ואת מהממת כמו שאת
ורק שתדעי *כמעט* וכל הגברים מעדיפים נמוכות
אם דאגת בקשר לזה
זה אחלה גובה יש הרבה בנות
שהיו מתות להחליף איתך זה מהמם
ואת מהממת כמו שאת
ורק שתדעי *כמעט* וכל הגברים מעדיפים נמוכות
אם דאגת בקשר לזה
שואל השאלה:
^חח תודה איך העלת לי עכשיו
^חח תודה איך העלת לי עכשיו
אנונימית
^^חח בכיף בכיף
שמחה לשמוע:)
שמחה לשמוע:)
אני גבהתי עד גיל 13 (1.60) הייתי ונשארתי כיום אני בת 20
נשים גובהות עד שנתיים לאחר המחזור!
נשים גובהות עד שנתיים לאחר המחזור!
אנונימית
זה הגובה הכי סקסי שיש את יכולה לנעול עקבים ולהרגיש סקסית, אישה גבוהה תנעל עקבים ותרגיש כמו גבר זה מאוד גברי לאישה גובה גבוה . לנשים גבוהות יש מבנה גוף של גבר .אני מדברת על הנשים 1.74-1.85 .
*לנשים נמוכות יש מבנה שעון חול יותר זה סקסי בטירוף
*נשים גבוהות יש גוף של קרש חיתוך ומארוך
*לנשים נמוכות יש מבנה שעון חול יותר זה סקסי בטירוף
*נשים גבוהות יש גוף של קרש חיתוך ומארוך
אנונימית
את עוד יכולה לגבוהה
אבל שתדעי 155 זה גובה מושלם
אבל שתדעי 155 זה גובה מושלם
לא נתקעת,זה אומר שזכית בגובה הזה
וכן את תישארי בגובה הזה
וכן את תישארי בגובה הזה
רק שתדעי זה ממש לא קשור לממוצע של ההורים שלך ^
אני 1.90 ואבא שלי 1.76 ואמא שלי 1.64
רק שתדעי בנים מעדיפים בנות נמוכות !
אני 1.90 ואבא שלי 1.76 ואמא שלי 1.64
רק שתדעי בנים מעדיפים בנות נמוכות !
באותו הנושא: