3 תשובות
שואל השאלה:
זה לא עוזר לי...
כתוב את זה בשאלה זו לא התשובה
אנונימית
הדדיות זה אומר ששני הצדדים מרוויחים
כי הם הופכים בקשר לסוג של ידידים כל אחד כי בעל החיים תורם משהוא לבעל החיים השני ובתמורה הוא תורם לו משהו. נגיד יש את דג השושנון ואיזה סוג של אלמוג שהדג מקבל הגנה בתוך האלמוג שרעיל לדגים אחרים ואם אני לא טועה הוא נותן לו שאריות מזון.