5 תשובות
שואל השאלה:
אני בתת משקל בלי שומן (10%) בכלל חחח
אנונימית
כנראה, זה מה שקורה בדרך כלל
כי למשל אני 43 ומידה b
כן קצת אבל זה עדיין יתמלא בשומן אז זה לא יהיה שווה
כן אני חושבת שכן