9 תשובות
לא.
כן אבל רק בשביל החברים.וממש לא ללימודים עצמם
אנונימית
מאוד רוצה לחזור.
בשביל לפגוש אנשים כן..
אם היה אפשר לצאת בתקופה הזאת לראות אנשים לא הייתי רוצה לחזור אבל בכללי אין לי בעיה רק לראות את חברות שלי סוף סוף
שואל השאלה:
אוף גמאני וזה ממש מלחיץ אותי
אוף גמאני וזה ממש מלחיץ אותי
אנונימית
לא
ממש ממש לא.
קראתי על זה היום ונראלי שנחזור כזה ל3 ימים בשבוע ו4 שעות ביום בקבוצות מצומצמות חלק יתחילו בבוקר וחלק בצהריים (נראליי)
באותו הנושא: