8 תשובות
דיכאון?
לחץ, חרדה, עומס
לחץ, חרדה, דכאון...
בתכלס מהמון דברים או סתם מחשבות יתר..
בתכלס מהמון דברים או סתם מחשבות יתר..
עומס, לחץ, חרדה, דיכאון וכו'
אם את/ה צריכ/ה לדבר אני פה :)
אם את/ה צריכ/ה לדבר אני פה :)
זה יכול סתם להוריד לחצים או סתם כי את/ה רוצה לשחרר...
דיכאון, חרדה, מחשבות פחות טובות, מחשבות על אנשים
ישלך עומס רגשות גם אם את לא רואה אתזה יותר מידי דברים קורים בתקופה הזאת בכללי ולכל אחד אישית את צוברת כל היום ובלילה את פשוט מוציאה אתזה
לידור, אני סייע בעמותת סה"ר [סיוע והקשבה ברשת].
*אני פונה אליך בלשון זכר בגלל האיש בתמונה...אז סליחה אם ההנחה שלי שגויה :)
תודה על השיתוף. נשמע שאתה במקום של ייאוש ומועקה אדירה.
מייחל למקום פחות פגיע להמשיך ולתפקד.
נשמע שעוצמות כאב מופיעים בתעצומות חזקות ואתה כל הזמן בוכה. הגוף אינו מכיול לעצור את מה שהנפש השבורה ממררת אותך .
וודאי זה מטריד אותך וגורם לך אולי לעצבות תהומית ואולי זה פוגע באורח החיים שלך. זה מכה באופן חזק וקשה לזה לעזוב. נשמע שזה מכה בך ומכבה ומוציא אותך מכל איזון ומתפלל שיקרה משהו.
בתוך הבור כשהכל חשוך כשהרחמים העצמיים כבדים כמו פיל ענקי שמונח עליך, אתה זנוח ועם עצמך.
אז יקר, אני מעוניין להציע לחשוב עלינו כמקור לתמיכה, ולסיוע עבורך בדיוק ברגעים האלו, אם תרגיש את הצורך מצרף לך את הלינק שממנו תוכל להתחבר אלינו בפרטי, בצ'ט:-
אתה מוזמן לפנות לפרטי. לצ'אט שלנו, אנחנו כאן עכשיו וגם בימים-
א'-ה' 10:00-00:00
שישי 8:00-13:00
מוצ"ש 21:00-00:00
מדובר בצ'אט אנונימי, ניתן לך אוזן קשבת, וננסה להיות איתך יחד במקום הכי כואב שלך.
מקווה שסייעתי אפילו בקצת...
סה"ר
*אני פונה אליך בלשון זכר בגלל האיש בתמונה...אז סליחה אם ההנחה שלי שגויה :)
תודה על השיתוף. נשמע שאתה במקום של ייאוש ומועקה אדירה.
מייחל למקום פחות פגיע להמשיך ולתפקד.
נשמע שעוצמות כאב מופיעים בתעצומות חזקות ואתה כל הזמן בוכה. הגוף אינו מכיול לעצור את מה שהנפש השבורה ממררת אותך .
וודאי זה מטריד אותך וגורם לך אולי לעצבות תהומית ואולי זה פוגע באורח החיים שלך. זה מכה באופן חזק וקשה לזה לעזוב. נשמע שזה מכה בך ומכבה ומוציא אותך מכל איזון ומתפלל שיקרה משהו.
בתוך הבור כשהכל חשוך כשהרחמים העצמיים כבדים כמו פיל ענקי שמונח עליך, אתה זנוח ועם עצמך.
אז יקר, אני מעוניין להציע לחשוב עלינו כמקור לתמיכה, ולסיוע עבורך בדיוק ברגעים האלו, אם תרגיש את הצורך מצרף לך את הלינק שממנו תוכל להתחבר אלינו בפרטי, בצ'ט:-
אתה מוזמן לפנות לפרטי. לצ'אט שלנו, אנחנו כאן עכשיו וגם בימים-
א'-ה' 10:00-00:00
שישי 8:00-13:00
מוצ"ש 21:00-00:00
מדובר בצ'אט אנונימי, ניתן לך אוזן קשבת, וננסה להיות איתך יחד במקום הכי כואב שלך.
מקווה שסייעתי אפילו בקצת...
סה"ר