6 תשובות
לכי לרןפא
ללכת לכירופרקט
שואל השאלה:
היה לי חשש לקיפוזיס (עקמת) וכשהלכתי לאורטופד הוא אמר שאין לי עקמת אבל נתן הפנייה לצילום לראות שהכל תקין, ואז הגיעה הקורונה אז עדיין לא הלכתי לצילום
היה לי חשש לקיפוזיס (עקמת) וכשהלכתי לאורטופד הוא אמר שאין לי עקמת אבל נתן הפנייה לצילום לראות שהכל תקין, ואז הגיעה הקורונה אז עדיין לא הלכתי לצילום
אנונימית
תרגילים לגב, הכי טוב עם פיזיותרפיסט. את פשוט צריכה לחזק את השרירים האלה וזה יחזיק אותך
תלכי לרופא, תבדקי שזה לא עקמת.
יש כמו כתפיות כאלה שאפשר לקנות באייבי שזה יכול לשפר את העמידה ולא להיות מכופף