3 תשובות
לא אבל אנשים אוהבים לא להקשיב
לא זה לא נורמלי, אבל אני חושבת שאנשים עשו את זה כי התפרסם שביבי עשה את החג עם הבן שלו שלא גר איתו וגם עוד מישהו מהממשלה לא מצדיק את המעשה אבל זו ממש חוצפה מביבי
אנונימית
הסיבה שהקורונה לא תגמר בזמן הקרוב, אנשים מטומטמים