8 תשובות
שואל השאלה:
נמאס לי כבר מהירקות זה סביר אבל זה לא טעים כמו העוגיות והממתקים
אנונימית
לא רק ירקות את יכולה לאכול יש גם עוגיות גרנולה שהן ממש טעימות עוגיות שוקולד עם ממש מעט קלוריות
תכנסי לראות מתכונים בגוגח
תעשי אימון...
לנשום עמוק ולאכול בריא בשאר היום. הכל טוב.
אין בעיה לשלב את זה גם ביום יום אל תהיי אובססיבית לאכול 100 אחוז "נקי" כל עוד את במאזן קלורי שלילי גם אם תאכלי עוגיה כל יום את תרדי במשקל
תעשי אימון ופשוט אל תאכלי עוד שטויות מותר פעם ב... לאכול עוגיות גאנק...
שואל השאלה:
בגרנולה יש מלא קלוריות
אנונימית
אבל זה בריא מאוד ואם את אוכלת אחת כזאתשבא לך ממש מתוק אז זה מושלם