4 תשובות
הדבר הכי מיותר שקיים. מילא, מדי פעם גם כששומעים את הקול שלהם, אלו החלטות שניתנו על ידי עצמם והם לא באמת מייצגים את התלמידים אם כך.
משחק שהמורים נתנו לתלמידים כדי שירגישו חשובים (ברוב המקומות)
ממש לא נחוצה לפחות אצלי בביצפר לדעתי
בולשיט ועצבים