33 תשובות
סתם בולשיט. אני הייתי שמחה לשמוע שמישהו אומר שהוא אוהב את עצמו
כי יש אנשים שמתרגמים את זה כאילו את גאוותנית וחושבת שאת הכי טובה וזה מוריד
שואל השאלה:
זה לא היה ככה והם יודעים את זה.
זה נורא הפריע לי...
פעם אחת בחיים שלי אמרתי את זה בקול והם ממש הורידו לי את כל החשק
הם אמרו לי לא להגיד את זה בחיים ליד בנים שאני דלוקה עליהם או שאני בדייט איתם אחרת הם לא יצאו איתי בחיים.
מה זה הטמטום הזה
אנונימית
שואל השאלה:
הם אמרו לי שבנים לא אוהבים בנות שאוהבות את עצמן.
מה...
אנונימית
כי זה מתנשא
אוקיי אל תקשיבי לידידים שלך, זה פשוט לא נכון.
אם יש מישהו שאת אוהבת, תהיי כנה איתו.
אל תהיי חסרת ביטחון בכוונה בגלל שזה מה שידידים שלך אמרו לך.
הלוואי עליי לחשוב את זה על עצמי.
הם מפגרים
ידידים טמבלים, תגידי מה שבא לך איך שבא לך מתי שבא לך
תקשיבי לי טוב, גבר שזה מוריד לו, זה לא גבר אמיתי. אם זה מאיים עליו שאת אוהבת את עצמך, אז הוא לא אוהב את עצמו והוא גם לא יכול לאהוב אותך.
יש מלא כאלה שמחפשים להעניק בטחון לאישה שלהם, אבל יש גם מלא שאוהבים את הנשים שלהן כבר בטוחות בעצמן.
תקשיבי, באמת שאני לא יודע מי הידידים שלך, אבל הם ממש פרימיטיביים. כי אם הם אומרים ככה ככל הנראה הם יוצאים עם בנות עם ביטחון עצמי נמוך כי יותר קל להתחיל עם בחורה כזאת.
בכל אופן אם את אוהבת את עצמך רק תמשיכי!! את לא מבינה כמה זה מושך וכמה זה בריא בחורה שאוהבת את עצמה, ואני בטוח שגם יש לך סיבה לאהוב את עצמך!
תמשיכי ככה מותק
בטח כי הם מפחדים מבחורה עם ביטחון עצמי, תתעלמי מהם.
הם טיפשים.
אין שום דבר רע בלאהוב את עצמך!! להפך זה אפילו מושך יותר שיש לך בטחון עצמי.
אל תתני לדעות העקומות שלהם להשפיע עלייך
אנונימית
זה מעולה שאת אוהבת את עצמך וזה לא משהו שצריך להתבייש בו. אל תיתני לזה להוריד לך את הביטחון ותזכרי שאת יכולה להגיד מה שאת רוצה, כי מי שבאמת אוהב אותך, יאהב אותך כמו שאת.
הם מקנאים בך שאת אוהבת את עצמך
אני מכירה מישהי כזאת שכל הזמן מנסה להוריד לי
אל תתיחסי אליהם
אני מבולבלת למה כל בן אומר משהו אחר
אנונימית
בני 12-14 בדוק ואם לא אז בשכל עדיין 12
,מה הבעיה לאהוב את עצמך? איזה שטויות אל תקשיבי
אל תתיחסי באמת זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי.
אם הם נמשכים לבנות שספציפית חסרות בטחון יש להם בעיה.
הם כנראה לא אוהבים את עצמם וזה מפחיד אותם שאת אוהבת את עצמך.
כי זה נשמע שאת עפה על עצמך ומתנשאת כזאת
אל תקשיבי להם, ביטחון עצמי זה מעולה ושאף אחד לא יערער לך אותו. אם מישהו לא יאהב אותך בגלל שאת אוהבת את עצמך הוא לא שווה אותך (:
לדעתי הם חושבים שמישהי שאוהבת את עצמה היא בטח מתנשאת או סתם שוויצרית אבל זה ממש לא נכון, זה בסדר לאהוב את עצמך וזה אפילו מומלץ, אבל מה שלא כדאי זה לעוף על עצמך יותר מדי ולשכוח את האחרים, צריך לאהוב במידה מסוימת - חוסר ביטחון זה לא בהכרח דבר טוב גם אם יש גברים שמעדיפים אחת כזו, אני לא רואה בזה שום בעיה ואני ממליצה לך להתעלם מהם, בדייטים תהיי את עצמך ואני בטוחה שיהיה מהמם.
אין שום בעיה בלאהוב את עצמך, אבל אם את מרגישה צורך להגיד את זה בקול, זה מראה על חוסר ביטחון עצמי.
אנונימי
זה מראה על חוסר ביטחון עצמי אבל לא תמיד והם סתם אמרו לך את זה...
שואל השאלה:
אני יודעת שזה יכול להישמע כגאוותנות אבל לא אמרתי את זה בקטע כזה.
אני בן אדם עם ביטחון עצמי גבוה יחסית לגיל שלי שזה כמעט 16,
אבל אני לא עפה על עצמי, אני אף פעם לא מנסה להראות שאני יותר טובה מאנשים אחרים, אני בעצמי לא אוהבת את ההתנהגות הזאת.
לקח לי הרבה זמן להגיע למצב שאני אומרת בכלל את המשפט הזה שאני אוהבת את עצמי, ועוד בקול רם.
ואותם ידידים יודעים את הבעיות שלי עם אהבה עצמית והעבר שלי עם זה.
הם יודעים שלקח לי מלא זמן להרים את הביטחון העצמי שלי מהרצפה...
בגלל זה לא ציפיתי שהם יגידו דבר כזה, גם אם זה בקטע של אולי לעזור, יש דרך להגיד את הדברים.
לא יודעת, ציפיתי מנערים בני 15 להיות קצת יותר אכפתיים.
אבל לבוא עם יציאה של "בנים לא אוהבים בנות שאוהבות את עצמן"
זה הוריד לי את כל החשק לדבר איתם, במילים אחרות הם אומרים לי לא לאהוב את עצמי? זה די מעליב...
אנונימית
תאהבי את עצמך ותתעלמי ממה שאומרים לך!
מי שאומר לך לא לאהוב את עצמך הוא מקנא שאת מצליחה לעשות משהו שקשה לאחרים לעשות!!
לדעתי תתרחקי מהם
חברים שלך אמורים להעלות לך את הביטחון העצמי לא להןריד לך
ובנים אוהבים בנות עם ביטחון עצמי ושאוהבות את עצמן
אם מישהו היה אומר לי את זה בדייט לא הייתי מבינה מה הוא רוצה. שאני אגיד לו "כל הכבוד"? זה תלוי באיזה הקשר זה נאמר אבל אין למה להגיד את זה בדייט. הם לא אמרו לך לא לאהוב את עצמך הם הציעו לך לא להגיד את זה בדייט.
אנונימית
ברור שהיא לא סתם משום מקום הייתה אומרת אני אוהבת את עצמי
רק אם זה מתקשר לשיחה
והם אמרו לה לא לומר את זה
זה מוזר. אם היא רוצה שאנשים יידעו שהיא אוהבת את עצמה שתראה להם. האמת ששמים לב לזה לבד.
אנונימית
אבל אם זה עולה בשיחה וואלה כן
ועובדה שזה עולה בשיחה
לאנונימית שכתבה: "אוף, אני מבולבלת! למה כל בן אומר משהו אחר?" - אולי בגלל שלא כל הבנין הם אותו הדבר? זה משפט ממש מעליב. כל אחד הוא מיוחד, אפילו אם הוא בן.

לשואלת,
גם לי לא ברורה התגובה שלהם. אכן לא לעניין.
שואל השאלה:
לאנונימית:
ברור שאני לא אגיד את זה סתם ככה בדייטים...
זה לא מה שהפריע לי במה שהם אמרו.
הפריע לי שהם אמרו "בנים לא אוהבים בנות שאוהבות את עצמן"
חוץ מזה שאני אמרתי את זה כי הצלחתי לסיים משהו שעבדתי עליו מלא זמן ואז יצא לי כזה "יואו אני אוהבת את עצמי"...
אנונימית