5 תשובות
כן חח אבל כי שתינו ביישנים אז לא ידענו כל כך מה לאמר. אבל בכתיבה זרם לנו ממש טוב
כן לרוב יותר זורם לדבר בטלפון ולא בהודעות
כן קרה. כשדיברנו בטלפון היה ממש זורם וכיף לדבר ובהודעות ממש לא
כן, בהודעות השיחה הייתה ממש תקועה ובטלפון השיחה זרמה ברמות
הממ
וואי לא, האמת שלא.
וואי לא, האמת שלא.
באותו הנושא: