4 תשובות
תשלחי לה תמונה של משהו שאת כן רוצה
זה לא ממש הסגנון שלי אבל תודה (עם אימוגי של לב)
אני לא ממש אוהבת את הסגנון הזה.
תכתבי שיש לך משהו דומה
באותו הנושא: