11 תשובות
טיטאניק
וואי, יצא הסרט החדש הזה לפני כמה חודשים the irishman, בגלל האורך שלו הוא היה רק במספר מוגבל של בתי קולנוע בישראל, אבל כל מי שצפה בו יגיד לך שזה שווה את זה.
אם לא זה אז פשוט תראה שר הטבעות, לי יש הרגל לצפות לפחות פעם בשנה בסדרה הזאת כדי שחלילה אשכח
פורד נגד פרארי זה סרט של שעתיים ומשהו
אני ממש אהבתי אותו
נס בתא מספר 7 זה שעתיים ו
חלף עם הרוח זה סרט ממש ארוך
אנונימי
נס בתא מספר 7 שעתיים וחצי
התחלה
אוואטר
מרי פופינס חוזרת זה בסביבות השעתים ו10 דקות,עמרי פופינס הישן זה בסביבות שעתיים עשרים שתיהן סרטים שאני ממש ממליצה
קינג קונג o_o.
201 דקות.
כלומר, 3 שעות ו-21 דק'.

בהצלחה.
הסיפור שאינו נגמר
הנוקמים האחרון