28 תשובות
שכל אחד יאהב מה שבא לו
כןן
חחח סתם לא
אני לא אוהבת מלא דברים
יש אנשים דלא אוהבים שוקולד!!
כן כן עם כמה שזה נשמע הזוי
אני לא אוהבת מלא דברים
יש אנשים דלא אוהבים שוקולד!!
כן כן עם כמה שזה נשמע הזוי
שואל השאלה:
כן את צודקת פשוט אני לא פגשתי עוד מישהו כמוני..
כן את צודקת פשוט אני לא פגשתי עוד מישהו כמוני..
שואל השאלה:
אני יודעת חברה שלי לא אוהבת שוקולד
אני יודעת חברה שלי לא אוהבת שוקולד
שואל השאלה:
פשוט זה מרגיש לי קצת שונה
פשוט זה מרגיש לי קצת שונה
נקנקיה בכללי זה דבר מגעיל זה כל הזבל של התרנוגולת מעובד עם קצת עוף
שואל השאלה:
בת
בת
זה אפילו נראה רע
יש לי חברה כמוך, קורה.
שואל השאלה:
יאא באמת
יאא באמת
שואל השאלה:
ישש תודה לכולם
ישש תודה לכולם
שואל השאלה:
חח תנקס
חח תנקס
כנל
בכללי אני לא אוהבת כלכך בשר
בכללי אני לא אוהבת כלכך בשר
לא מוזר, כל אחד והטעם שלו
שואל השאלה:
את לא אוהבת בשר או המבורגר ..?
את לא אוהבת בשר או המבורגר ..?
תלוי איזה בשר אבל לרוב אני לא אוהבת
וכן גם המבורגר אני לא אוהבת
וכן גם המבורגר אני לא אוהבת
שואל השאלה:
מה אומיגד
מה אומיגד
אני גם לא אוהבת המבורגר אני אוכלת רק את של בורגרים נראה לי אני צריכה לנסות ב bbb כי פעם אחרונה שאכלתי זה היה מזמן ואני זוכרת שנגעלתי
אנונימית
ממש לא אני לא אוהבת עגבנייה ברמה שאם אני רואה אותו באלי להקיא וזה בסלט עוד וזה הכי מוזר שיש
שואל השאלה:
אוקי תודה לכולם על העידוד
אוקי תודה לכולם על העידוד
גם אני לא אוהב, זה עושה לי צרבת וזה מלא בשמן...
לא מוזר, גם אני לא אוהבת המבורגר
לפני שנה גם אני לא הייתי אוהבת, היום אני מאוהבת בהמבורגר ..
וזה לא מוזר הכל טוב
וזה לא מוזר הכל טוב
שואל השאלה:
אומיגד אני לא היחידה
אומיגד אני לא היחידה
גם אני לא אוהבת המבורגר, לא מאמינה שיש עוד מישהו כמוני...
יאא אני לא בדד יותרר
אני גם לא אוהבת ציפס את לא צריכה להרגיש רע עם זה מצבי יותר גרוע חח
אני גם לא אוהבת ציפס את לא צריכה להרגיש רע עם זה מצבי יותר גרוע חח
אעאעאעאעאעא אני עוד יותר לא בדד יותרר
באותו הנושא: