התחברות
הרשמה
מה הייתם מעדיפים (בבקשה תענו זאת התערבות)
למות בגיל מוקדם אבל לדעת שעשית כל מה שרצית בחיים .או. לא למות אבל בידיעה שלא תוכל לעשות מה שתרצה כל החיים שלך
17 באפריל 2020, 22:49
חוות דעת
התערבות
פליז
תענו
העדפות
6 תשובות
למות בגיל מוקדם אבל לדעת שעשיתי כל מה שרציתי בחיים.
פ
פשוט לחייך :(
א
S
Scorpio infinito
אני אהיה מקורית: האפשרות הראשונה
ה
הגרביל(ה) האציל(ה)
א
M
Maeve3
הראשון
T
The Queen For You
א
א
אספנית מגבוני מסעדה
באותו הנושא:
תענו בבקשה בנות מה הייתם עושות?
כמה ילדים הייתם רוצים? בבקשה תענו
הייתם יוצאים איתי? בבקשה תענו
בנים לפי תיאור, הייתם יוצאים איתה?בנות אל תענו בבקשה .
בנים הייתם יוצאים עם מישהי ששוקלת 55 תענו ברצינות בבקשה
תענו בבקשה מה אתם מעדיפים אופי או יפוי ?(תהיו אמיתיים ) ומה מוריד לכם מבנות / בנים ??
בנים, הייתם יוצאים עם מישהי 1.60? אבל תענו רציני אפילו תענו מאנונימי אם אתם רוצים תענו אמיתי בבקשה
מ1-10 איך הייתם מדרגים אותי? בבקשה תענו
בנים תענו בכנות מה הייתם מעדיפים?
מה עדיף? תענו בבקשה!
דחוף בבקשה ממכם תענו הייתם שמחים לקבל דבר כזה?