4 תשובות
בעזרת השם מתפללת בשבילך
באיזה מפעל מזון את עובדת?כאלו באיזה עיר
לשאלתך,הסיכויים לא גבוהים
אנונימית
אני ממש ממש מקווה גם שנחזור, נדע רק במוצש
לא ראיתי את הבת זוג שלי כבר איזה חודש :(
שואל השאלה:
זה אחרי כפר מסריק 10 דק מהבית שלי בעכו