התחברות
הרשמה
איחור של שעתיים בגלולות למניעת הריון יכול להיות מסוכן?
18 באפריל 2020, 21:55
גלולות
מניעת הריון
2 תשובות
לא.
_
_candy_girl
לא
DPB
באותו הנושא:
אני לוקחת גלולות למניעת הריון בכל יום בשעה 20:30 בערב, איך לקחת את הגלולה ביום כיפור?
אם אני לוקחת גלולה באיחור של שעה עד כמה זה גרוע?
זה נורא אם אני לוקחת גלולות למניעת הריון לא בשעה קבועה, אלא בטווח שבין ארבע לשש?
יש פה בנות שמשתמשות בגלולות למניעת הריון יאז + ?
יש פה מישהי שמבינה בגלולות למניעת הריון ואפשר לדבר איתה בפרטי?
לקחתי גלולה באיחור של שלוש שעות אני מוגנת מהריון?
השפעת שלשול על ספיגת גלולה - לקחתי גלולה למניעת הריון בשעה 18.00, לאחר שעתיים בערך היה לי שלשול קל, אני צריכה לקחת עוד פעם גלולה או שהיא הספיקה להיספג?
גלולות למחזור סדיר הן אותן גלולות למניעת הריון?
לקחתי את הגלולה באיחור של כמה שעות ואחר כך ירד לי דם זה קשור ?
אם לקחתי גלולה (למניעת הריון) ב10:30וב 12:00 הקאתי (קלקול קיבה), הגלולה הספיקה להיספג ולחדור לדם?
גלולות, ראוקטן והופעת פצעונים - הפסקת גלולות למניעת הריון אחרי טיפול ברואקוטן תגרום להתפרצות מחודשת של הפצעים?