5 תשובות
הבנים האלה מתוסבכים.
כנראה הם התחברו לאישיות של אותן בנות רזות.
לא תמיד אנחנו מתאהבים בתיאור של הבן אדם שאנחנו נמשכים אליו.
כנראה הם התחברו לאישיות של אותן בנות רזות.
לא תמיד אנחנו מתאהבים בתיאור של הבן אדם שאנחנו נמשכים אליו.
הם רוצים לצאת נסיכים מול כל הבנות
אם האקסיות שלהם רזות זה אומר שהם נפרדו מהן
אנונימית
אתה לא יודע במי תתאהב וזה שאתה "אוהב" בנות מלאות לא אומר שאתה םוסל אוטמטית את כל הרזות
כולם צבועים
מלא אומרים שהם אוהבים מלאות ו"שיש מה לתפוס" אבל בתכלס יוצאים רק עם רזות.
גם כששמתי פה פעם תמונה כשהייתי ממש רזה כשהיו לי הפרעות אכילה ובתמונה אני לא נראית הכי בריאה מלא החמיאו לי על הגוף ושאלו אם אני מתאמנת וממש התלהבו
מלא אומרים שהם אוהבים מלאות ו"שיש מה לתפוס" אבל בתכלס יוצאים רק עם רזות.
גם כששמתי פה פעם תמונה כשהייתי ממש רזה כשהיו לי הפרעות אכילה ובתמונה אני לא נראית הכי בריאה מלא החמיאו לי על הגוף ושאלו אם אני מתאמנת וממש התלהבו
אנונימית
באותו הנושא: