11 תשובות
לא זה לא משנה
לא זה לא הכי משנה,רק אל תורידי יותר
קצת
לא ממש
אם את מרגישה בסדר מבחינת תפקוד ואת לא חלשה או עייפה בצורה קיצונית או שחסר לך ויטמינים זה בסדר
ממליצה לך לעלות כי זה לא ממש בריא.. ואם תרדי עוד זה יהיה חמור
לא נורא
פעם אחרונה שהייתי אצל הרופא לבדיקה אסטמה אז הוא מדד אותי ושאל אם אני מתאמנת או עושה דיאטה עניתי שלא(כי אני לא עושה) הוא אמר שהמשקל שלי נמוך ממה שהוא צריך להיות בגובה ובגיל שלי, הוא לא אמר זה חמור או שלח אותי לרופא אחר בגלל זה הוא לא בדק את זה אז אני מאמינה שהכל בסדר כל עוד את לא יורדת יותר
לא בכלל לא
תלוי. זה כתוצאה מדיאטה/ הפרעת אכילה או שזה תמיד היה ככה?
אנונימית
אני במצב הזה וזה לא כזה גרוע אני בריאה בעיקרון
זה פשוט נותן לגוף שלי צורה מוזרה אבל זה אישית ממבט שלי
אה ופשוט קיבלתי תפריט שבנוי אישית כדי לוודא שלא חסר כלום
זה לא כזה גרוע,כלומר עדיף שתעלי ברור וכמובן לא לרדת אבל קילו או שניים עדיין לא בממב של סכנת חיים למרות שכן הייתי ממליצה ללכת לגורם שמבין בזה יותר ממני