13 תשובות
אייפון שמונה פלוס בסביבות האלפיים
oneplue 7t 128 gb
s
כל דגמי הגאלקסי החדשים , a 80,70
אייפון se החדש
שואל השאלה:
מתלבט בין הa71/a80 או לחכות שיגיע האייפון se 2
מה יותר טוב לדעתכם ?
תחכה לאייפון se 2
המעבד והמצלמה שלו כמו אייפון 11
האיכות של הגאלקסי a80 מאוד מאוד טובה אצלי.ה 70 בתכלס אין כל כך הבדל (רק כספי) ,הוא אותו הדבר מבחינת איכות פשוט המצלמה קצת יותר טובה ב 80 אפילו יותר משל ה note ...
אני לא כזה מתלהבת מאייפון וגם העיצוב שלו אמור להיות לא נח כזה ,עם כפתור ,מיושן ,לא אהבתי...
כנס כאן יש פה דירוג של טלפונים טובים ויש מחיר ליד כל אחד פשוט תרד עד שתמצא אחד במחיר שטוב לך
שיאומי , mi9t/pro
הרדמי החדש
אייפון 8 ו8 פלןס ממש ממש טובים וחסית זולים עכשיו
רק וואן פלוס!! 7 פרו הכי מומלץ
אייפון שמונה פלוס לאייפון איקס.