9 תשובות
אל תרגישי רע אם האמונה שלך
זה מה שאת חושבת לנכון לא להאמין בו וזה בסדר,את לא צריכה להוכיח או לרצות מישהו רק בגלל זה.
אני מאמינה ואמונה באה מרצון
אם אין לך את הרצון ואת לא מרגישה כלום את לא יכולה להאמין בכוח
זה בא מהלב :)
את ממש לא צריכה להשתנות בשביל אף אחד
את לא צריכה להרגיש רע בגלל אחרים
ואו איזה רדודה, רק בשביל שמישהו יתאהב בך את וונאבי מאמינה? השאלה הכי צומי שראיתי בסטיפס יותר גרוע מאני נושמת מוריד
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית אני לא ניסיתי להאמין בשביל אף אחד בשביל עצמי אז רדודה תקראי לסבתא שלך
אנונימית
פחח את כן זה מעלה לידידים שלך לא היית מדברת עליהם בשאלה אם הם לא היו קשורים
אנונימית
מה אכפת לך מה הם אומרים? תעמדי על שלך ועל חוסר האמונה שלך, זה לא עניינו של אף אחד. אני חושבת שבן הזוג העתידי שלך יאהב אותך לא בגלל ולא למרות חוסר האמונה שלך אלא כי פשוט לא משנה לו.
שואל השאלה:
מאמי תרגיעי אני ניסיתי לפני שנתיים וואלה לא עבד עכשיו זה מפריע להם כן מפריע לי שזה מוריד לאנשים בגלל זה אני לא אעשה שום דבר
אנונימית
אחד קשור לשני. מי שאוכל דברים לא כשרים - זה מטמטם אותו, כמו שכתוב ביומא לט עמוד א.

נ.ב. ניסית ספרים שיכולים לעזור לך? כגון "השם לנגדי"? ממליץ בחום.

בהצלחה!