7 תשובות
כן ברור
כן :) רק שהועדה יותר קשוחה.... בכל אופן אם את קטינה יתנו לך בלי שום בעיה ואין מה לדאוג (תכלס גם אם את לא)
הפלה זה רצח
פשוט תשתוק.
שואל השאלה:
הפלה זה רק רצח כמו שאוננות זה רצח
אנונימית
גם כאילו אתה לא יודע מה אנשים עוברים בחיים ותאמין לי שגם לעשות את ההפלה זה תהליך שקשה להתמודד איתו אז כאילו בוא נכאיב להם יותר? אתה בן אדם קטן
וואי אוקי בסדר