20 תשובות
שיש אלוקים.
שיהיה משיח.
שמאלניים הם בוגדים
אבוקדו > מנגו
שבית ספר זה בזבוז זמן(בכל זאת לומדת)
סתם מתעניינת, איזה צורה את חושבת שהכדור הארץ?^^
אנונימית
שכדור הארץ עגול, שנחתו על הירח, שקיצון זה אף פעם לא טוב, שפאוץ זה מוזר, שספרים זה דבר מהמם ומיוחד, שפאנדום וכנסים זה קסום.
שעישון זה רע
אנונימית
שהחיים בבסיסם הם טראגים
אנונימי
את באמת מאמינה שכדור הארץ עגול!?^^^
אנונימי
שוואן דיירקשן הם התגלמות השלמות בעולם, שג'יי קיי רולינג היא אלה, שהמקום הכי טוב בארץ זה דיזינגוף סנטר ושהפאנדום אלוהי
שאני שוביניסטית וכל מה שזה כולל(אין לי כוח שוב לפרט פה נראלי שהרוב מכירים כבר פחות או יותר את רוב הדעות שלי בנושא )
שדילן אובריין חתיך
שעדיף ופלים לימון
שביבי הוא מלך.
לא משנה מה יגידו ואיך יגידו.
ביבי תמיד ישאר מלך.
אנונימית
ביבי מלך ישראל
בנוגע לקהילה הגאה (אני לסבית)
שמיכאל אלוני חתיך
טבעונות. חד משמעית וגם מתכננת לעשות בקרוב קעקוע 3>
שלקהילה הגאה מגיע לקבל זכויות בדיוק אבל בדיוק כמו כולם. (אני הומו)