3 תשובות
את לא לבד את מוזמנת לשלוח לי בפרטי אני כאן בשבילך :)
אל תשכחי אף פעם שיש לך את עצמך
מוזמנת לשלוח הודעה.. תנסי סתם לפרוק אצל איזה חברה/ידיד ותראי אם הם מקשיבים לך אם הם לא הם לא שווים את זה שאת תקשיבי להם בזמן שהם בוכים