7 תשובות
שואל השאלה:
זה היה רציני והוא אפילו לא בכיוון של להתנצל
זה היה רציני והוא אפילו לא בכיוון של להתנצל
אנונימית
אל תדברי איתו עד שיתנצל. זה דבר כלכך דוחה לומר ועוד לידידה
איפה הכבוד שלו? הוא לא צריך להוריד לך את הביטחון את מהממת!
איפה הכבוד שלו? הוא לא צריך להוריד לך את הביטחון את מהממת!
איזה חצוף
זה הגיוני שאת מרגישה ככה
אל תיתני לאפס הזה להוריד לך את הביטחון
זה הגיוני שאת מרגישה ככה
אל תיתני לאפס הזה להוריד לך את הביטחון
אנונימית
איכס איזה מגעיל...
הוא ממש מגעיל...
כאילו זה באמת פוגע לומר דבר כזה, זה היה רציני או בצחוק?
ואם רציני יותר טוב שאתם לא מדברים שיתנצל.
כאילו זה באמת פוגע לומר דבר כזה, זה היה רציני או בצחוק?
ואם רציני יותר טוב שאתם לא מדברים שיתנצל.
אני לגמרי מבינה למה זה פגע בך אבל הוא לא נשמע כמו בן אדם שצריך להוריד את הבטחון, אל תעלבי מאנשים כאלה אני בטוחה שאת מהממת
את צודקת, זה לא יפה בכלל, מי הוא בכלל