2 תשובות
אם אתן נמוכות זה הגיוני, כשנמוכים קילו וחצי-שניים משפיעים על מראה הגוף.
שואל השאלה:
אנחנו נמוכות אנחנו 1.53

ולמה כתוב לי אנונימי ולא אנונימי פה בתשובה הזאת0-0?