5 תשובות
בבסיס הולכים עם מדי ב כשיוצאים ממנו על א מה זה קשור שזה בעיר הבהדים זה בסיס רגיל כמו כל הבסיסים ויש בו את אותו דיגום חוץ מזה שהולכים שם עם כומתה על הראש מחוץ למבנים
אם את תעשי יומיות את תהיי על א, אם תעשי סגור אז עדיף לך להיות על ב.
בכללי בכל בסיס צבאי אפשר לנוע בתוך הבסיס על מדי ב, אלא אם כן יש איזה טקס שדורש להיות על מדי א.
מדי א נדרשים רק כשאת יוצאת מהבסיס.
בכללי בכל בסיס צבאי אפשר לנוע בתוך הבסיס על מדי ב, אלא אם כן יש איזה טקס שדורש להיות על מדי א.
מדי א נדרשים רק כשאת יוצאת מהבסיס.
בבסיס סגור הדרישה היא מדי ב, את לא יכולה לבחור להסתובב על א.
אנונימית
מדי ב עם כובע (לא כומתה) אחרת תחטפי שבת..
מדי ב!
באותו הנושא: