4 תשובות
לא להלחץ .
לא להתרגש .
אל תשימי פיגמה שהמכנס בהיר
תמיד שיהיה זמין אלייך גם מתוק וגם מלוח
אל תכנסי לעימותים עם אנשים מעצבנים או ההורים שלך
אל תחשבי שאת בדכאון אם את מוצאת את עצמך כל היום במיטה עם אוזניות וחושבת שאין משמעות לחיים זה יעבור כשהברז יתכבה אל תדאגי

אם זה מעודד אותך גם אני קיבלתי פעם ראשונה ביום השלישי של כיתה ז וזה היה בין הדברים המצחיקים בעולם כולם ראו אותי מובילה פד לשירותים אז כן גם כשנחזור לבית ספר אל תעשי את זה שימי בכיס או משהו
תמשתי בפדים שמתאימים אישית לך לפי רוחב, רמת ספיגה ועוד ליום וללילה..
בלילה עלולות להיות דליפות וזה קורה המון, טמפון לפעמים מציל את המצב.
אם את הולכת לים/בריכה תשמשי בטמפון כמובן, ואת יודעת שהוא בפנים כשהוא לא מפריע לך בתזוזה (לא הוא לא יקרע את קרום הבתולין שלך).
אהה ושימי פד עם כנפיים הכי טוב באמת לא יזוז לא יציק
אלא אם כן את שמה טמפון