6 תשובות
אני לוקחת פבוקסיל אם זה עוזר
שואל השאלה:
כן כן זה עוזר
כן כן זה עוזר
אנונימית
אמ היה לי בשבוע הראשון ככה תופעות לוואי אבל זה עבר ואני כבר 3 חודשים בערל לוקחת וזה די עוזר תאמת
שואל השאלה:
התופעות לוואי של זה היו סבילות? ואת יודעת אם זה כמו ציפרלקס בערך?
התופעות לוואי של זה היו סבילות? ואת יודעת אם זה כמו ציפרלקס בערך?
אנונימית
כן אפשר לסבול את זה קצת בחילות כואבי ראש היו לי
קראתי קצת וה שהבנתי התופעות לוואי נראלי קצת יותר קשות ךא בטוחה אני לא ממש מבינה בזה.
תכתבי ציפרלקס ץופעות לוואי בגוגל ותקראי
קראתי קצת וה שהבנתי התופעות לוואי נראלי קצת יותר קשות ךא בטוחה אני לא ממש מבינה בזה.
תכתבי ציפרלקס ץופעות לוואי בגוגל ותקראי
התופעות עוברות אחרי שבועיים שלוש זה לא קבוע
באותו הנושא: