התחברות
הרשמה
אני נוסע לנחם בשבעה ידידה מאוד טובה שלי, יהיה בסדר אם אחבק אותה לאור הקורונה?
21 באפריל 2020, 07:25
קורונה
הידבקות
שבעה
ניחום
ניחום אבלים
6 תשובות
אם אתה אוהב אותה שמור עליה ועליך ושמור מרחק...
ל
לא משנה השם אז אל תתרחו לשאול
לא
W
Winter Girl (:
תבקש...
I
Itamar $
לא, מסוכן מידי.
מ
מקסברי
תשאל אותה אם היא רוצה
Y
Yan/
לא
א
איך לקרוא לעצמי
באותו הנושא:
חברה שלי נפרדה ממני רק בגלל שהלכתי לנחם את הידידה הכי טובה שלי כי היא הייתה בדיכאון . היא נפרדה ממני בצדק?
אנשים אני גיליתי שאני לא יודעת לנחם*-* איך ללמוד לנחם?
לבוא לנחם בשבעה זה מצווה?
סבא שלי נפטר והיינו בשבעה וכולם יצאו לחצר וסבתא שלי (היא מאוד מבוגרת)....
איך לנחם ידיד שחברה שלו בגדה בו?
איך לנחם את ידיד שלי אמא שלו ניפטרה
בנים אם חברה שלכם או רק ידידה טובה הייתה בוכה, הייתם מנסים לנחם ולחבק אותה? או שאתם לא אוהבים רגשנות יתר?
ידיד שלי ממש לא יודע לנחם ועיצבן אותי מאוד לגבי בת דודה שלי,
ידיד של חברה נפטר איך לנחם?
איך לנחם חברה טובה שסבא שלה נפטר?
איך אני יכול לנחם ידידה שעוברת פרידה?