6 תשובות
אם את עושה תרגילים באופן מסיבי ולא משנה איזה זה גורם לגוף להתפס תנסי לחלק את האימונים לימים שונים כי זה מאמץ יתר על הגוף
מניסיון של כמה שנים של כושר גוף תפוס זה גרוע ביותר ובתחת וברגליים בכלל
אחרי כל אימון תעשי מתיחות חשוב
תכנסי להתקלח עם מים חמים(באמת),ואם זה לא עוזר תנוחי
אנונימי
לא יהיה לך תחת יותר גדול אם תעשי יותר סקוואטים, את סתם מזיקה לעצמך ולא תראי תוצאות, את אמורה לעשות את זה בהדרגה ושלא נדבר על זה שאת צריכה לשלב עוד תרגילים, ומעבר לזה: תזונה נכונה.
תנוחי יום אחד ותעשי קצת מתיחות, מחר תמשיכי
לנוח
ואל תעשי יותר מידי,את סתם מזיקה לגוך שלך
תתני מנוחה של כמה ימים ותעשי מתיחות לשחרור