10 תשובות
רוב הבגדים שיש בעדיקה יש בשיין ואפילו יותר זולים ככה שאני לא קונה שםץ
חושבת כמוך
למרות שיש לי מעיל פרווה אחד משם
למרות שיש לי מעיל פרווה אחד משם
זה לקטינים
אנונימית
אני מבין אותך, ומסכים איתך, אבל!
הפריטים של הליבינגס שלהם מהממים.
הפריטים של הליבינגס שלהם מהממים.
איכות זוועה ועוד הבגדים יקרים, רק מתלהבות קונות משם.
בגדים חרושים בהגזמה. יש להם דברים יפים פה ושם
מסכימה
מסכימה איתך
חנות רגילה, היא הפכה לטרנד
הם גונבים עיצובים של חברות גדולות. הם פשוט עצובים
באותו הנושא: