3 תשובות
כדי להדגיש שהמוות של הנופלים היה מאוד משמעותי ולכבד אותם, בלעדיהם לא הייתה לנו מדינה
כגי לייצג שבזכות המלחמות וחיילים המדהימים שלצערנו נהרגו ,הצלחנו להגיע למדינה משלנו שזה גאווה ענקית .
כדי להזכיר את כל מי שנספה בשואה שבזכותו יש לנו מדינה