6 תשובות
אני כמעט בטוחה שכולם מרגישים ככה בגלל הבידוד כי אין חשק לכלום אז מזניחים את עצמנו אבל אם זה מפריע לך אז תשפרי בעצמך את מה שאת לא אוהבת ותיהי שלמה עם עצמך זה הדבר הכי חשוב שיש
אחותי זה רק תקופה גם לי פתאום ניהיו כמה חצקונים ואני מרגישה מכוערת אבל אני יודעת שזה רק תרופאה תקחי משחות ומסכות זה יעזור לך מאוד. את בטח ובטח לא צריכה להרגיש מכוערת בגלל זה כי שתדעי שזה רק תקופה וכל תקופה רעה עוברת ככה מחסר ביטחון אבל תמיד תיהיה מהאלה שיחמיאו לך ואני בטוחה שהורין שלך מחממאים לך על איך שאת נראת. תאהבי את עצמך בקיצור ואת בשניה תשתני ;) לאביו כאן תמיד
רק תקופה ממליצה לך לקנות קרם נגד חצקונים ולשתוף פנים עם סבון פנים לטפח תפנים וזה יעבור בסופו של דבר
מוזמנת לשלוח פרטי:)
תקני סבון אסותא ואחר כך תשימי גל אלוורה על הפנים ואז איזה קרם שאת אוהבת אני משתמשת בניוואה סופט, אל תעשי מסכות ותשמרי על היגיינה של הפנים, ציפיות, מגבת פנים תעשי פעם בשבוע שחורים ופילינג
שואל השאלה:
אבל זה היה לפני תקופה הקורונה
אבל זה היה לפני תקופה הקורונה
אנונימית
באותו הנושא: