אני והוא היינו ידידים ממש טובים,אחרי כמה זמן הכרתי את חבר שלו,ואני וחבר שלו היינו מדברים מלא,לרוב זה היה בשיחות איתו,אחרי כמה זמן החבר שלו התחיל לשאול אותי שאלות העדפה ותמיד בחרתי תחבר שלו והוא התחיל להיפגע ממני,תמיד שאל אותי למה הוא ולא אני יצא שנדלקתי על חבר שלו,ואחרי כמה זמן הוא גילה את זה עכשיו הוא לא מדבר איתי אם אנחנו בשיחות משותפות הוא לא מתייחס אלי,מה אני יכולה לעשות כדי לחזור לדבר איתו?