9 תשובות
אם זה אקס, לטובתך בלבד. פשוט לא
שואל השאלה:
לא הוא לא אקס
ידיד שיש לי אליו רגשות
לא הוא לא אקס
ידיד שיש לי אליו רגשות
אנונימית
תלוי מאוד מה המצב בינכם,כמה זמן עבר מאז,מה הסיבות לניתוק הקשר.תחשבי עם עצמך אם זה באמת יעשה טוב לשלוח ויועיל במשהו,או שזה סתם געגוע רגעי ואת צריכה להתחזק ולא להישבר.בדרך כלל שחווים געגוע את גם צריכה להבין עם עצמך למה את מתגעגעת לבנאדם בזה או בעצם למה שהיה לך איתו ולהרגשה שהביא לך תחשבי על זה אני לא יודעת מה קרה בינכם אבל יש דברים הרבה יותר חשובים מעבר לגעגוע וזה את
אה אז למה לא? חיים פעם אחת לכי על זה מה יכול כבר לקרות?
שואל השאלה:
אני לא מצליחה אוף אני כל הזמן פוחדת שהוא יסנן או יענה יבש ואז אני אעלב
אני לא מצליחה אוף אני כל הזמן פוחדת שהוא יסנן או יענה יבש ואז אני אעלב
אנונימית
פשוט אל תחשבי על זה יותר מדיי, אני מזדהה איתך כ"כ! לקח לי מלא זמן עד שהצלחתי לשלוח לו הודעה, תמיד הוא היה מתחיל שיחות.
תקשיבי, פשוט תעשי את זה.
אל תפחדי ממה שיקרה, זו כולה הודעה, את לא הולכת לראות אותו בזמן הקרוב גם ככה.
בהצלחה!! 3>>
תקשיבי, פשוט תעשי את זה.
אל תפחדי ממה שיקרה, זו כולה הודעה, את לא הולכת לראות אותו בזמן הקרוב גם ככה.
בהצלחה!! 3>>
שואל השאלה:
תודה לכן מקסימות❤
תודה לכן מקסימות❤
אנונימית
בכיף :))
פשוט לשלוח בלי לחשוב יותר מידי, מה כבר יכול לקרות?
חיים פעמים אחת, עדיף שתתבאסי ששלחת מאשר שתתבאסי שלא שלחת.
גם אם הוא עונה יבש הכל בסדר זה גם לא אומר שהוא לא מעוניין או משהו יכול להיות שהוא סתם עייף
וגם אם הוא לא מעוניין יש עוד הרבה דגים בים
חיים פעמים אחת, עדיף שתתבאסי ששלחת מאשר שתתבאסי שלא שלחת.
גם אם הוא עונה יבש הכל בסדר זה גם לא אומר שהוא לא מעוניין או משהו יכול להיות שהוא סתם עייף
וגם אם הוא לא מעוניין יש עוד הרבה דגים בים