התחברות
הרשמה
איך זה בדיאטה? קצת מידי/הרבה מידי/סבבה?
בוקר - חביתה 2 ביצים, 2 פרוסות לחם קל, עגבנייה קטנה ו2 פרוסות בולגרית
ביניים- עוגיה ונס קפה
צהריים- גביע יוגורט, כפית דבש, גרנולה וחצי תפוח
ערב- פסטה מלאה ו2 קציצות ברוטב אדום
22 באפריל 2020, 14:45
מתכונים
תפריטים
3 תשובות
אני חושבת סבבה
א
אן-שם עט
טיפה טיפה יותר מידי אבל עקרונית זה מעולה ממש
ב
בנימין ביבי נתניהו
זה ממש טוב. בכלל לא יותר מדי^
ת
תולעת בלי תועלת
באותו הנושא:
לאכול 2 מלוואח ביום זה יותר מידי או סבבה?
זה הרבה מידי לארוחת בוקר? או שזה סבבה?
אני כבר שבוע בדיאטה ובאלי ציט דיי קטן..סבבה או מוקדם מידי?
זה סבבה לעלות כל יום לסטורי כמה אני רצה , או שזה דבילי/משוויץ מידי?
זה סבבה 3 גזרים לארוחת בוקר? יותר מידי?
להתנשק צרפתית בגיל 14 זה מוקדם מידי או שזה גיל סבבה?
ישלי 64גיגה,זה סבבה או קצת מידי?
ללבוש את החולצה הזאת זה חשוף מידי או שזה סבבה לגמרי?
6 יחידות סושי של סלומון ואבוקדו ורטבים וכאלה זה יותר/סבבה/פחות מידי לארוחת ערב?
אני בדיאטה ואכלתי היום 1897.8 קלוריות זה הרבה מידי?
לקנות לחברה טובה ליומולדת כרטיס להופעה ב400 שקל זה סבבה או יותר מידי או מעט מידי?