12 תשובות
דברי איתו, תשאלי, תיראי איך הוא מרגיש
אם את רוצה אותו אז תנסי מה יש להפסיד או שתחכי קצת זמן אבל שתדעי שאם הוא בקטע שלך אני מאמין שעם הזמן זה ירד לו וכנראה שאין לו חברה כי הוא היה מספר לך
תגידי לו מה את מרגישה
שואל השאלה:
אין בינינו קשר כזה שהוא מספר לי דברים..^^
אנונימית
אבל אם הייתה לו חברה אני מאמין שהיא הייתה מבקשת ממנו להבהיר את הקשר בינכם ותשאלי אותו שאלות רומזות כמו מה יש לך מישהי או התחלת לחשוב על מישהי ואת תביני אם זאת את:)
אז תנסי לחזק איתו קשר
למה את לא רוצה חבר?
שואל השאלה:
כי אני לא בגיל לזה..
אנונימית
סליחה אם אתה מציקה את לא חייבת לענות ;) בת כמה את?
שואל השאלה:
14
אנונימית
אני לא חושבת שאת לא בגיל, השאלה היא אם את מוכנה לזה. אם את לא חושבת שאת מוכנה/ לא רוצה- זה בסדר גמור. את לא חייבת. אם את כן היית רוצה אני מציע לך להגיד לו מה את מרגישה, אני מכירה כמה ילדים שבגלל שהם התביישו הם כמעט פספסו את ההזדמנות להיות ביחד. אם את באמת מרגישה אליו דברים אני מציע לך להגיד לו, אבל את חייבת להבין שיכול להיות שהוא לא מרגיש אותו דבר, אז תהיה מוכנה לתגובה שלו. תזכרי שהוא תמיד יכול להגיד שגם הוא מרגיש אלייך ככה ומשם הכל יהיה קל יותר :)