22 תשובות
אם את מרגישה יפה את יפה ואף אחד לא יכול להגיד לך אחרת
ואוו כפרע הלוואי שהיה לי דימוי עצמי כזה.
כמו שאומרים שימי אלפי זין את חושבת שאת פצצה וזה יותר ממצוין
הלוואי שהיה לי דימוי עצמי כמו שלך
כי מבחינת החברה לחשוב שאת יפה=נרקיסיזם רוב הזמן.
זה בסדר שככה את מרגישה, ותתעלמי מדעות של אחרים בקטע הזה.
את לא צריכה להתייחס למה שאנשים אחרים חושבים כי זה פשוט לא רלוונטי אלייך. אם את חושבת שאת יפה זה מה שחשוב.
הדר?
אנונימית
עדן?
אנונימית
שואל השאלה:
חח מה זה השמות האלה^
אנונימית
הדר זאת את
אנונימית
בכנות האיידול יופי שיש היום לדעתי מכוער .
רזון לא יפה,להיראות כמו ברבי,זה פשוט לא יפה.
אני בטוחה שאת יפה,ואם את חושבת ככה אז בכלל אני בטוחה
אני לא מבינה על מה את מתלוננת
את לא צריכה שאנשים אחרים יחשבו שאת יפה
את צריכה להרגיש יפה
לכל אחד יש משהו לא יפה בגוף, אז מה
חוץ מזה שתדעי לך שחצי מהעולם מתלוננים על האף שלהם
זה הניתוח הכי נפוץ
כי את עם ביטחון , ואת צנועה.

הלוואי אני הייתי מרגישה שאני יפה, והיה לי ביטחון.,,
כמוך :/
נועה זו את?
שואל השאלה:
וואו לא ידעתי שיש לי אופי דומה לככ הרבה אנשים
אנונימית
כי פשוט יש ילדה שאני מכיר בשם נועה שהיא גם בלונדינית עם עיניים ירוקות והיא גם חושבת שהיא יפה וזה, וגם היה מקרה שירדו לה על האף
אצלי זה הפוך
internalized misogyny- הפנמה של מיזוגניה
החברה מעודדת נשים להיות חסרון ביטחון לגבי המראה והמשקל שלהם, וגם מעודדת נשים לא להראות את ההישגים והניצחונות שלהן, עד שנשים מפנימות את זה ומורידות את עצמן או מרגישות רע שאסור להן להיות confident
אוקיי
תקשיבי
אם את מרגישה יפה אז את יפה ואף אחד לא יכול לאמר אחרת!
כל בן אדם הוא יפה אבל עצם הידיעה היא משהו חשוב
את ממש לא צריכה להתחרפן
את יפה!
מעריצה אותך
את יפה ,ופה זה מתחיל ופה זה נגמר!!
כמו שבאת לעולם ככה את מושלמת
מהיום והלאה תתחילי לפרגן לעצמך על זה
(לא מן המקום של מידת הגאווה, כן מהמקום של לכבד כמה שאת יקרה ו-נפלאה ו-אחלה כלפי עצמך בלבד )

בהצלחה יקרה
היי, אני אומנם לא ראיתי אותך אבל אני חושבת שאת הבנאדם הכי יפה בעולם ואל תתני לאף אחד להקטין אותך יש לך ביטחון גבוהה ואני פאקינג מעריצה אותך על זה!!!
באותו הנושא: