5 תשובות
כי בדרך כלל בנים בשם הזה חתיכים (לא כולם)
יצא לבנים בשם 'דניאל' שם של מניאקים שנראים טוב
מסתבר שבנות אוהבות את השילוב
מסתבר שבנות אוהבות את השילוב
שם של חתיכיםם
אני לא
אבל זה שם יפה
אבל זה שם יפה
אני לא. השם עצמו נחמד אבל הוא ממש נפוץ וכבר לא מיוחד
באותו הנושא: