4 תשובות
כןן
אנונימי
לא
אני די בטוחה שרובם נרדמים ישר כי הם מותשים
אני די בטוחה שרובם נרדמים ישר כי הם מותשים
כן כולם ככה
יש מצב, כנראה יש להם עבודה מחר. אז הם כזה אוף נו ;'(
באותו הנושא: