התחברות
הרשמה
ביקשתי מהמורה למתמטיקה שיצרף אותי לקבוצת ווצאפ והוא צריף אותי ורשמתי לו תודה והוא רשם לי שנתראה בשיעור בשעה 11..
זה בסדר לכתוב לו ''סבבה''?
23 באפריל 2020, 10:37
מורה
מורים
4 תשובות
כן
f
fairy_
כן
H
Headless
יאפ
אוהבת לעזור
כן
ת
תקוף תעשה ביגועים
באותו הנושא:
אני בהריון מהמורה למתמטיקה
ביקשתי מהמורה שלי מגן חדש והיא כתבה לי ככה:
לא נעים לי מהמורה למתמטיקה שלי
יש לי מחר בוחן במתמטיקה ואני בקושי מבינה מהמורה משהו, אני יודעת רק 50 אחוז מהחומר בקושי ולמדתי יומיים.. איך להתעודד ?:(
אני ממש לחוצה מהמורה למתמטיקה החדשה שלי מה אתם הייתם עושים ?
קיבלתי שיחת טלפון מאוד קשה מהמורה למתמטיקה שלי...
ביקשתי מהמורה נהיגה שיעור 8:40 שאספיק לעבודה שמתחילה ב9:30 ( שיעור נהיגה נגמר ב9:20 )
ביקשתי מהמורה לנהיגה שלי הקודם את הטופס ירוק והוא רשם לי "הטופס אצלי נהיה בקשר"
בשיעור לשון אחד ביקשתי מהמורה לצאת לשירותים
ביקשתי מהמורה שלי אתמול להצדיק לי חיסור
מותר לבקש פה שיצרפו אותי לקבוצות וואצאפ?של בני נוער וזה