3 תשובות
לא, אני רגישה ללקטוז אז יצא לי לטעום את כולם, החלב קוקוס לא אהבתי יש לו טעם קצת כמו של קרם קוקוס כזה של עוגות, בלתי אפשרי לדעתי לשתות איתו .
חלב סויה הוא די טעים ויש גם טעמים וניל שוקו וכו, החלב סויה וניל ממש טעים והוא מתוק
לא אותו טעם, אבל טעים סך הכל. לחלב סויה יש טעם יותר דומה
לא בעייני סויה זה יותר טעים זה מתוק אני בכלל לא שותה חלב רק סויה