3 תשובות
כן זה מה שאמא שלי אמרה היום.. שמעצבן אותה שיאריכו את הבידוד בגלל כל המטומטמים שמצפצפים על ההוראות.

אבל תדאגי את למלא את ההוראות, ואין מה לעשות..רק בריאות
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני ילדה טובה שנשארת בבית ואשכרה מקשיבה להוראות האלה אבל זה סופר מרתיח אותי ששמים על זה ז*ן ואני יהיה יותר תקועה פה בגללם די זה כבר ממש נמאס עליי
אנונימית
אז הם יחלו
לפחות את תהיי בריאה