7 תשובות
שואל השאלה:
כן אני יודעת שהוא תקין אבל בכל זאת אני חושבת שאני קצת שמנה, אני מסתכלת ורואה קצת בטן..
כן אני יודעת שהוא תקין אבל בכל זאת אני חושבת שאני קצת שמנה, אני מסתכלת ורואה קצת בטן..
אנונימית
את לא שמנה אבל בערך 5 קילו
מקסימום 4-5 קילו לא מעבר, זה משקל מעולה
ממש לא שמנה.
אני שוקלת 64 ואני גובה 163 לול, זה בסדר
ואני בת 17
עריכה: ולגבי בטן את יכולה פשוט לעשות תרגילי חיטוב לבטן
אני שוקלת 64 ואני גובה 163 לול, זה בסדר
ואני בת 17
עריכה: ולגבי בטן את יכולה פשוט לעשות תרגילי חיטוב לבטן
את בסדר, לא שמנה.
אם באלך לרדת אז גג 51-52.
אם באלך לרדת אז גג 51-52.
שמנה את ממש לא
אם את רוצה את יכולה לרדת ל48-50
אם את רוצה את יכולה לרדת ל48-50
לדעתי את לא שמנה, והbmi שלך תקין לגמרי
באותו הנושא: