9 תשובות
חחח לגמרי
מה לעזאזל?!
מה קורה לעולם
זה עצוב אני מתגעגעת לימים של הסדרות הטובות באמת
מה
אנונימי
הסדרה די פופולארית בגלל הילדים אז כנראה שזה למה


חברה שלי רואה את זה והיא בת 14 עוד חודש....... אבל שיהיה, זה לא ממש משנה לי
אנונימית
וטפ.
וואט דה-
שואל השאלה:
אנונימית-גם חברות שלי רואות את זה לצערי ואנחנו בנות 14..לא הבינו את העולם עדיין ואת כמות הטמטום והזבל שעובר בסדרה הזאת